30 Aralık 2004 Perşembe

Atatürk Havalimanı

Özlem geldi.

10 gün içinde ikinci defa dış hatlara yolcu karşılamaya gitmek eğlenceliydi. Yolcu karşılamayı seviyorum. Özlem çok mutlu döndü. Gülümseyişini görünce müthiş hissettim. Şekoş da en az benim kadar sevindi Özlem'in gelişine. Evde yaptıklarını görülmeye değerdi biz kapıdan girince.

Sabah trafik inanılmaz bir şekilde iyiydi. Özlem'den eve 30dk'de geldim. Evde Özlem'in getirdiği Spirited Away DVD'sini izledim biraz. Bir de gazete alıp okudum. Sonra çıkıp ajansa geldim. Kendimi düne göre çok daha iyi hissediyorum. Bir gün önceki ajans yılbaşı partisinin aşrı alkol tüketimi sebepli etkileri dünün oldukça zor bir gün olmasına sebep oldu.

Yarın yılbaşı ve bizim nerede olacağımız hâlâ belli değil. Bakalım bu sene nasıl bir gece bekliyor bizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder