5 Ocak 2005 Çarşamba

fiziksel yorgunluk

Dün akşam basketbol akşamıydı. Güzel bir maç oldu. Bu sabah öyle yorgun uyandım ki, işe gerçekten de sürünerek geliyordum az daha. Yürümek bu kadar eziyet verici gelmemişti hiç. Şimdi hâlâ oturduğum yerden kalkmakta güçlük çekiyorum. Yarın da her bir tarafım tutulacak sanıyorum. Hafta sonu Kartalkaya'ya gidecek olursam iyi bir idman oldu kaslarımın açılması açısından.

Pazar günü doğumgünüm için yaptığım çay partisi oldukça neşeli geçti. Yine de çağırmayı unuttuğum kişiler vardı. Çok şeker hediyeler aldım. Dün de Fâtımâ'dan bir kart geldi. İş yerime göndererek akıllıca bir iş yapmış. İş kartvizitlerinin bu şekilde işe yaraması çok güzel.

Para biriktirmeye çalışıyorum. "Öyle şanslı olmalıyım ki, bilet almasam da büyük ikramiye bana çıkmalı" tezim bu yılbaşında da işe yaramadığı için yeni bilgisayarım için para biriktiriyorum. Biraz zor olacak, çünkü sabit giderlerim çok fazla ve her ay apartman aidatım da artıyor.

Evde bir kedi arkadaşım olsa nasıl olur?

4 yorum:

  1. Çok iyi olur, ama bil ki onu o kadar kıskanırım ki ilk karşılaşmamız pek hoş olmaz!
    ;)

    YanıtlaSil
  2. ben de bilet almadan sansimi denemek istedim.. olmuyomus..
    alanlarin bir bildigi olmali :)

    ciceklerle sirrimi paylasabileceimi tavsiye etmistin bir zaman.
    monolog tartismalarim bile
    dusunerek haykirip. dusunerek cevaplamaktan mutevellit
    uzun ve yorucu bir hal aliyoken...
    cevapsiz kalan bir sir paylasiminda mono mono dalga geciyorken... (...)

    benim de sanirim en azindan bir "mirk" da olsa cevaba ihtiyacim var..
    ev arkadaslarinin en geyiki ve kedileri gittiginden beri
    mutlu anlarimi yasamaktan gayri
    dedikodu edicek bir "mirk"!

    evet kedi iyi fikir,
    sokakta yeni dogmus bir "vik" arayisi daha cok benimkisi..
    sadece beni sevecek olan!

    YanıtlaSil
  3. bana kartvizitini vermemistin sekercim. ama birazcik arastirma, sorusturma ve casuslukla bulunamayacak adres yok. ;)

    bundan sonraki hedefim evini basmak. ama bunun icin uygun bir zamani bekliyorum. mesela duble dogumgunu ayagina ikindi cayina, elimde dis tozlarim, goz altimda ileride botoxla tanistirmayi planladigim mor torbalarimla tesrif ettirecegim kendimi.

    bu yogun programda evde bir pisicige bakabilecek misin bu arada?

    YanıtlaSil
  4. Saat gecenin ikisi. Son iki saattir kedimin "Ben cocuk dogurmak istiyoruuuum" feryatlarini gecirmek icin seviyorum. Yarim saat kedi sevmek rahatlatici olabilir ama ondan sonra insanin her bi yani tutuluyo. Bazen kedileri uzaktan sevmek daha mi iyi olurdu diye dusunuyorum.

    Uyari niteliginde oldu umarim :)

    YanıtlaSil