23 Şubat 2005 Çarşamba

siemens

`
Uyurgezer gibiyim. Bütün gün işte uyuklaya uyuklaya milyon iş hallediyorum, sonra eve gelip berbat gözlerle bilgisayarın veya tv'nin başına geçiyorum. Nadiren de kitabımı alıyorum elime. Gözler fenalaştı. Hafif karizmatik mor ve yorgun altlar modunda şu anda da, böyle devam ederse mısır pörtleğine dönecekler. Bugün işte bir asabiyet krizinin kenarından köşesinden döndüm. Değişik olaylar. Böyle uluorta anlatmak yakışık almaz. Bilahare bahsederim ilerde. Nasılsa sakinleştim. Sonra yine uykum geldi. Sonra telefon açayım birilerine dedim ama açmadım kimseye telefon melefon. Beni arayan oldu ama. Bugün kötü bir şey de yaptım. Yanlışlıkla oldu ama. Kaş yapayım derken göz çıkarmak, hatta kulak kaşıklamak oldu benimkisi. Suçumu telafi edeceğime bir de pişkinlik taslıyorum, sormayın gitsin. Son bir hamle ile jest, mest, centilboy falan atraksiyonlarına giriştik, fakat geç kalındığı gün gibi aşikârdı ve göte giren şemsiyeydi ahmaklık. Sonra yine sakinleştim. Sonra cool davrandım. Sallamadım. Sonra işim bitti. "İyi akşamlar" dedim. Millete dedim, daha çalışıyor bir kısmı. Çıktım geldim. Bir de yeni olayım; yavaş yavaş yürüyorum eve bir süredir, çok güzel oluyor. Kafamı gökyüzüne kaldırıp hayaller de kurduğum için avanak bir görüntü arzediyorum etrafa zaman zaman ama olsun. Sonra çamaşır, sonra çay-may, sonra net. Şimdi ne var bilmiyorum. Eve geldiğimden beri yakmadığım sigaramı yakayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder