12 Mart 2005 Cumartesi

ikitelli

Bu sabah İkitelli'ye gittim. Matbaa'da işin son kontrolleri yapıldı. Sonra havanın güzelliğinin kurbanları olarak Alkan'la trafikte epey vakit geçirerek Zincirlikuyu ve Gayrettepe'ye uğrayıp bazı işlerimizi halledip Cihangir'e geçtik. Geç ama güzel bir kahvaltı ve ardından şimdi ajanstayım.

Kahvaltıda Karin'in evindeydik. Çok güzel bir evi var ve asıl ilginci o evi askerdeyken rüyamda görmüştüm! Hem lokasyon hem dekorasyon hem de havası bakımından tam olarak rüyamla örtüşüyordu daire.

Trin'le gezmeyi de çok özlemişim. İçinde misafir olunca öyle güzel bir gezi sundu ki bize... Ben de onu kırmayıp 180-190'lara çıktım bir süre için. Pek keyiflendi doğrusu.

Bu akşam da biraz çalışıcam. Sonra ne yaparım bilmiyorum. Hakan burada, Hasanla ikisini göreceğimi söyledim ama bir yandan da işle ilgili uğramam gereken bir yer var.

1 yorum:

  1. ben de gittim zara'dan bir kazak bir de pantolon aldim. paskalya munasebetiyle kleber meydaninda oculer cadilar felan vardi davul calan. iyi de bunlari niye gidip kendi blog'uma yazmiyorum ki ben?!?

    YanıtlaSil