5 Haziran 2005 Pazar

Havalara taktım kafayı

Bu sabah evin içinde bir yaz kokusu vardı! Dışarısı epey rüzgarlı ama yine de evin içinde gerçekten de serin bir yaz günü havası var. Zaten bundan daha çok ısındığında salonumda gündüz oturmak çok zor olacak gibi geliyor sıcaktan dolayı.

Aşkımı bloga katılımcı olarak eklediğimizde kendisinin burayı resmen ele geçirip benim uyuyor olmamdan istifade ederek giriş üstüne giriş yapmasını bekliyor değildim! Yap aşkım istediğin gibi giriş! Süper şeyler olmuş hepsi!

Dün yorucu bir gündü. Sabah cime gittik. Sonra Kırıntı'da kahvaltı, sonra da solaryum. Ardından da geze toza eve döndük. Akşamüstü de Metrocity'ye gidip kozmetik alışverişi yaptık. Gloria Jean'se iki kez uğradığımız, ikincisinde iyice uzun oturduğumuz bir gün oldu. Şunu da öğrendik ki en iyi wildberry wave'i Nişantaşı'ndaki kahvecileri yapıyor.

6 yorum:

  1. kim ele gecirmissss, ustume iilik saglik. sen yanimda uyuyodun ben yazarken tum hepsini :P bu aradabilgisayar telepatisi ise yaradi. sabah uyaninca bugun spora gitmeyelim didiiiiiii :))) 12 civari uyandigimizdan kahavlti vs kisimlarimiz bizim uzun keyifli gecitginden zaticim ikea'da olmadi :)) ise yario yanicim piti piti bilgisayar telepatisi. herkese tavsiye ederim :P

    proje yuzunden aximida kendimi de eve kapattim :( super havada evde olmak pek cici deil kabul ediyorum :'(

    dayan aximcim bugun htmlleri bitirsem, yarinda uyumasam filam sanirim hafta ortasinda daha rahatlamis olucaz gibi :))

    proje yuzunden bende heyecan hat saffada. her yeni proje yeni 1 heyecan olmasina karsin, bu projenin en buyuk ozelligi aximla oldugundan daha 1 heyecanli :D

    tek minik soruncuk programi yazicak tanidigimiz yok oldu ortadan, azicik bu konuda panigim, umarim fikrinden vasgecmemistir mirk : /

    YanıtlaSil
  2. İki dakika arkamı dönmemle dünyanın en cici gevezesinin bana laf yetiştirmesi bir olmuş! Aşkım blogumuz karşılıklı mesajlaşma yerimiz oldu farkında mısın? Birbirimize notlar iletmek için normal insanlar gibi postit falan kullansak biz de olmaz mı?

    Az önce aşkım bana Türk kahvesi yaptı! Hem de sürpriz... Ajansla ilgili biraz işim var da benim de, Vikicim de sağolsun bana moral ve destek vermek için kahve yapmış.

    YanıtlaSil
  3. evde neler oluyor modunda gözlerimiz ekranlarda izliyoruz. her an nisantasinda "yol kesile, imza alina!" ekibi kurabiliriz.
    finaller basliyor. bol sans dileyin. biraz da uyku.
    den den'ler benden size, projenizde =)

    YanıtlaSil
  4. bundan sonraki etap yalçın'ın isight'ıyla sizi webcam'den takip etmek olacak sanırım! :D

    ¿¡¡¿¡¿¡¡¡solaryum?!!?!?!!!

    YanıtlaSil
  5. ciiiiiiiiik programcidan ses ciktiiii.. tasarim oki gibi. yalcincim sekerim pek bisilere bidi bidi yapmadi :)))

    sanirim 2 hafta icinde umuyorum ki test etmeye baslaris :) tek basimiza altindan kalkabilicek miyiz isin emin degilim. coook detayimiz var : /


    aximi uyuttuktan sonra blogunu ele geciriyorum bilmiorum belli oluo mu :P

    bu aksamda ykbnin kurumsal kisminin bazi isleri var :( onlari azicik azaltip sonra insallah makul 1 saate aximin kollarinda azicik uyuyabilicem :))

    cnmcim yine kiyamadi bana, manevi destek icin koltukta yanimda yatiyor :'( bu gece ona pitir pitir telepatisi yapmiycam. sabah 7 de spora gitmeye niyeti var. benimde ona eslik etme niyetim var (kilo aldimmmmmmmmm :'((( ) ama manevi detskte her an kalabilirim :P

    minicik koltukta uyuyor die icim ciz etsede, burda olmasi super bisi :D arada onu minciklamak gibisi yok ;)))

    selcuk evtttt solaryum konusuna bende inanamadim. ben gidiyordum, yalcinda eslik etti sonra ne diyiim, cok cici oldu yanincaaaa :) henuz cok az yandi okicim biliorum ama ana cok cici olduuuuuuuuuu :')

    sanirim istanbula geldiginde biz zenci olmus oluruz :P

    hmm bu arada caktirmadan ekrana bakiyormus yalcin.. ortaya ciktiiiiiiiiiiiiiiii, uyumamissss, imdakkkk kandiriliyorummm :P saf ve temiz duygularimla oynaniooooo :PPP


    ben yalcini uyutup geri geliyim :) sanirim usutucek gibi :( bogazi kasiniyor.

    aximcim biz evde konusuyoruz dimi? acaba sanal miyiz die suphelendim :PP gerci ben sitende seni cekistiyorum pek 1 garip gelio bu durum ama ama axim uyusana yaaaaa :'( olmuo sen uyanikken.. mizmizlanio ilgi gostermiorum die :)

    oki oki son satirlarima gelirken uyuycaklara pembis ruyalar diliyorum :)

    selcukkk hosgeldinnnn, meraklandik bugun baya 1 :'(

    fatima sana cook kocaman sanslar :)) umarim super gecer sinavlar :))

    YanıtlaSil
  6. kenarlara bir yerlere nazar boncuğu falan asıverin siz, ben de tütsülerimi falan alıp sağı solu biraz efsunlayayım 8)

    kem gözden çok konuşan dilden ve hatta kendinden bile sakınmak lazım demiş ya eskiler -aslında onlar tek birini söylemiş, ben ekledim de ekledim- doğru da demişler... korkarım ben böyle şeylerden, diyeyim, içimde kalmasın. hem ben onun adına ne dilediğimi ona bile söylemedim. di me ama, aaaa 8)

    çok mutlu olasınız 8)

    YanıtlaSil