5 Haziran 2005 Pazar

playstation3

siteye cicek bocek ekleme konusunda henuz calismalara basliyamadim ama aximin blogunu mundar etme konusunda calismalarim devam ediyor :))

yalcin ile birlikte bir projemiz var, sanirim onu hayata gecirene kadar (insallah geciririz, isler vslerden dolayi zamanlama konusunda hep ileriye atiyoruz :'( napicaz bilemiyorum. azicik benim kendimi zorlayip o isin tasarimlarini cikarmam lazim... neysecim hazir axim uyurken ben konunun ozune geliyim...

arada oyuuuunnn oyuuun diye cildiran biri olarak linki gorunce azimin suyu akmadi desem yalan olur :) 1 an once ps3'e kavusma dilegi ile :)))

ps: konsolun joystick kismi bumeranga benzemis. kizip karsidakini kafasina atinca geri donsun mu die bole yapilmis pek emin olamadim :P

ps2: yapmam gereken isleri yapmadigim, ama su an yapasimda olmadigi halde nasil onlari cozumleyecegim dusundugum 1 haldeyim :( oncelikle bizim projemizin tasarimini cikarmak istiyorum, tasariminin cici olmasini istedigim icinde 1 turlu ne tarzina nede baska bisiyine karar veremiyorum. ciyaaaaakkkkk baski yaptim kendi kendime sabahin korunde... sabahin koru dedim de........

aximm saat 4:10, ikea konusunda emin miyizzzz? bu karda kista oraya gitmek, gelmek hem pazar gunu kalabalikta olur :PP sabah belkide spora bile gitmek istemeyiz dimiiiii, noluuurrr? klavyenin piti pitilari ile yalcina su an telepati yapiyorum... bakalim ise yariyor mu klavye telepatisi... gelismeler konusunda bilgilendirme yarin burda :P

aa bu arada paris hilton'un reklamini gormeyenler icin sole 1 gosterelim. araba mi hamburger mi yoxa baska bisi mi amaclio bu reklam henuz cozemedim :P

2 yorum:

  1. yeni xbox nasi olucakmis diyenler icinde buda xbox linki...

    http://www.xbox360.com/home.html

    asil markayi yanlis hatirlamiosam ki kesin yanlis hatirliyorum, gamecube 1 atak yapicak...

    onun linkini hatirlasam super olurdu. ama kisaca isledigim movieyi anlatiyim. adamlar 3d objeleri realtime goruntunun uzerine oturtmuslar.

    yanicim bu su oluyor 3d kamyoneti gercek mutfak masanizin uzerinde yurutuyorlar ve de ordaki en ufak kirinti parcasini bile o araba nasil oluyorsa hissedip dangil dungul hareket ediyor!

    korkunc bisi bence :) bu sistemin oyunlarda kullanildigini dusunemiyorum. pek 1 garip olucagi kesin ;))

    YanıtlaSil
  2. biliyorum, yalçın benim blogu kıskandığı için seni devreye soktu, kıskanayım ve "ben de, ben de" diyeyim diye! ID & IT konularında bana rakip olmak ha, asla! :D

    şu projeyi benden bile gizliyor oluşunuz merakımı daha da kamçılamakta... ;)

    konsollarla hiç iyi olmadı aram... o yüzden ps3 mi, xbox 360 mı, yoksa revolution mu bilemiyeceğim. ancak üçünün de işlemcisini ibm'in yapıyor oluşu düşündürücü...

    paris hilton. hiç çekici gelmemekte. o hamburger bile daha seksi...

    YanıtlaSil