9 Ağustos 2005 Salı

akşam güneşi

Hafta sonu İlter'in düğünü için Ankara'daydık. Güzel ve keyifli bir otobüs yolculuğundan sonra cumartesi sabahı annemlerin evine ulaşıp önce biraz uyuduk, sonra da keyifli bir kahvaltı yaptık. Kahvaltı sonrası düğün hazırlıklarıyla geçti daha çok. Bu arada Ümit'e göndermek üzere habire foto ve kısa video falan çektik. Akşamüstü ben rahatsızlandım ve ilaç içip bayıldım biraz. Düğün çok eğlenceli geçti. Aşkım Viki en alımlı ve güzel kızdı tüm salondaki. Daha sonra da en çok eğlenen çift olduk birlikte. Kimse yokken piste çıkıp dans etmeler, twistler, waltzler, rumbalar... Ertesi gün biraz daha kendime gelmiştim. Yine çok güzel bir kahvaltıdan sonra annemlerle biraz takılıp Turunç adlı Ankara'nın en iyisi olan kafede Selçuk'la buluştuk. Burada da çok güzel fotolar çekip (göndericem Seljcim, kızma hemen) eve döndük ve akşam yemeğimizi yiyerek eşyalarımızı topladık. Dönüş yolculuğunda otobüs içindeki kablosuz interneti kullanarak azıcık geyik yaptık. Sonra ben pazartesi günü yapacağım büyük sunuma çalıştım biraz. Biraz da müzik dinleyip uyuduk. Bolu'da atıştırmalık aldık, yedik falan...

Dün Viki için de benim için de yorucu geçti. Akşam erkenden uyuyakaldık.

Başlık, şu anda odanın içindeki tatlı ışığa istinaden atıldı.