12 Nisan 2006 Çarşamba

çarşamba

Canım sıkkın olduğunda başlıklara sadece gün ya da saat yazmak geliyor içimden.

Erken kalktım. Hatta fazla erken: altı buçuk. Spora gittim, eksersizlerimi yaptım. Sonra duş ve işe doğru yokuş aşağıya tatlı bir yürüyüş. Sonuçta işe biraz erken gelmiş oldum ve fazlasıyla sıkıldım. Ajans boşken internete girmek bile zevkli gelmedi. Müşterilerden de ses seda yok. Öyle bir çarşamba sabahı işte.

Bir süre önce bu sayfaya bir sayaç ekledim. Oradan ziyaretçi adedimi öğrenince heyecanlandım. Sandığımdan çok daha fazla kişi uğruyormuş Şeyler'e. Belki de bu bilginin ışığında son zamanlarda yazdığım yazılar, girdiğim bilgiler falan biraz soğuk ve mesafeli gelmeye başladı bana. Bu burnu havada blogcu hallerinden sıyrılıp burayı yeniden serbest günlüğe ve delice geyik dolu bir yere çevirmeye karar verdim.

Annem ve Babam İstanbul'dalar üç haftadır. Çok özlemiştim onları, gelip bende kalmaları çok mutlu ediyor beni. Geçen kış da böyle bir uzun kalışları olmuştu ama ziyaretleri tam da aralıksız bir buçuk hafta kar yağan döneme denk gelince evden çıkamamış, pencere dibinde kukumav kuşları gibi oturmuşlardı. Bu sefer geçen gelişteki bu meteorolojik talihsizliğin acısını çıkartırcasına geziyorlar da geziyorlar. Annem bir gün bir Haliç ve eski İstanbul gezisine katılıyor, babam ertesi gün arkadaşlarıyla Beykoz'a gidiyor, daha ertesi gün ikisi birlikte arkadaşlarıyla Burgaz Ada'ya gidiyorlar, geziyorlar da geziyorlar maşallah.

Bu ay biraz fazla açılmışım. Bütçemi tam toparlayacakken yine harcamalarda tavan yaptığım bir ay oluyor. Köşeye üç beş kuruş atma hayalleri de önümüzdeki aya kalacak yine. Artık para biriktirmeye başlamam gerekiyor. Evli barklı adam olacağım yakında. Ha, bu arada; evilik demişken, 1 Nisan'da Aygül'ü ailesinden istedik ve yüzüklerimizi taktık.

7 yorum:

  1. ...haydi yuzukler hayirli olsun

    YanıtlaSil
  2. ya aklıma gelmişken 1 nisan'da nişan yapıp da nişana 1 nisan şakası katmamak olur mu yaaaaaaa... aaaaaaaaaaaaa 8)

    YanıtlaSil
  3. Katmadığımızı kim söyledi? :)

    YanıtlaSil
  4. ay ay ay 8) merak ettim şimcik 8)

    YanıtlaSil
  5. Hayirli olsun Yalcin..
    Keske daha erken haberim olsaydi.. Cok kötü bir dönemde cok sevindirici bir haber olurdu. Süphesiz ki...

    YanıtlaSil