19 Mart 2005 Cumartesi

havalar ısındı ve yazlık güneş gözlüğümü taktım

Aman da ne güzel bir gündü bu gün sevgili okuyucular...

Günün keşfi: Nişo'dan eve dönerken yolu 1,5" daha kısaltan bir kestirme keşfettim. Çok mesutum.

Bu akşam cnbc-e'de Reality Bites var ama ne yazık ki seyredemeyeceğim. Hiç de görmemiştim o filmi halbuki. Bulmak lazım bir yerlerden.

Narlı mohito içtim bugün. Daha önce de içmiştim ama o zaman sarhoş olduğum ve sigara içtiğim için tadının bu kadar güzel olduğunu farketmemiştim. Bu arada, evet, sigara kullanmıyorum.

Kendimi ergenliğinin sonlarındaki bir kedi yavrusu gibi hissediyorum. Öyle sevimli, ateşli ve hayat doluyum ama bir yandan da öyle güçlüyüm ki... Bana bakınca görünen şirinliğim ve enerjim; ama bir yandan da artık ailesi tarafından bakım altında tutulmayacak olmanın ve güzel dişiler için kapışmak zorunda olmanın verdiği o taze bilinci bakışlarımdan hissedebilirsiniz. Hazırım.

Son olarak; evde taze çiçek bulunmasından çok hoşlanıyorum. Ablama aldığım papatyalar solmadan leylak aldım bugün de.

3 yorum:

  1. arnette'lerini taktin desene. ben de artik her gun silhouette'lerimle cikar oldum.
    1,5 dakika daha kisa di mi artik yol?
    ayrica profil fotosu olmamis, cok kucuk. eger sende daha buyugu yoksa yollayayim bendekini?

    YanıtlaSil
  2. Fotonun pikselize olması hoşuma gidiyor. 2Kb'lik foto sonuçta! :) Bir süre kalsın...

    Orijinali bende de var ama kesip biçmeyle tekrar uğraşmak istemedim yine.

    YanıtlaSil
  3. şöyle bir şeyler gelişmiş benim blog'da:

    YORUMLAR(2):

    Settarluin demiş ki...

    Çok şekermiiiiş!

    KG için bişi yazıcak olsam ne formatta olması gerekirdi?
    1:38 PM
    bella donna demiş ki...

    Şeker yaaaa 8)

    Hıım... Açıkçası dergiden ayrı bir bölümde yayınlayacağımız için bir sınırlandırma getirmiyoruz. Son derece rahat takılabilirsin yani.

    Senin şu tuhafiyeci aklımda... ismini unuttum şu anda. lezizdi o mesela. o tatta bir şeyler isteyebilirim 8)
    3:02 PM

    YanıtlaSil