1 Haziran 2005 Çarşamba

bekle

Aygül'le tanışmamıza vesile olan işimle ilgili bir ödeme yapabilmek için ilgili kişinin bir akrabasının gelip gider pusulası adlı zımbırtıyı imzalamasını bekliyorum çıkmak için.

Akşam İrem ve Pınar'la buluşacağız. İrem çok ketumdur. Yoksa süper dedikodu çevirecektik ne güzel. Bir saat falan takılırım sanıyorum onlarla. Aygül'ü merak ediyorum çünkü. Şu anda daha iyi gibi gerçi.

Yapı Kredi'deki müşterilerim duymasın ama yarından tezi yok Toyota'ya da süpervizörlük yapacakmışım. Geçici bir durum olduğu söylendi. İş yoğunluğumu düşünürsek gayet sinir bozucu ama yine de otomotiv eğlenceli bir sektör diyer sırf, eskiden baktığım ve pek de sevmediğim bir müşteriye bakacak olmak heyecanlandırıyor beni. Bu arada geçenlerde bahsettiğim 'vadedilmiş' sakin yaz günleri bir hayale de dönüşebilir. Yine de altımda bir müşteri temsilcisi olacağı için içim azıcık rahat. Takım çalışmasına yatkın bir çocuk gibi görünüyor. Ayrıca bu müşteride önümüzdeki geçici dönemde bir üstümde olup benim rapor vereceğim kişi de grup direktörü /koordinatör gibi bir ünvana sahip olduğundan, bu sürede bir direktör gibi hareket edeceğimi de tahmin edebiliyorum. Yani şu ankinden daha çok ve büyük sorumluluk. Ekibime güveniyorum... Bunun daha çok stres getirmeyeceğine inanıyorum.

Aşkım öğlen mesaj atıp bana bir şey hatırlattı. Erken çıkabilirsem uğramam gereken bir yer. Bakalım uğrayabilecek miyim oraya.

3 yorum:

  1. "Takım çalışmasına yatkın bir çocuk gibi görünüyor."
    iyi de, askerlik anılarından anladığım kadarıyla, sen altındaki çömezlere çok acımasız davranıyorsun? acıdım bak çocukcağıza...
    :P

    YanıtlaSil
  2. Vay! Karizmatik foto yapmışız? :) Güzel olmuş :)

    Dur korkutma elemanı. Daha önce blogumu keşfeden çocuk bu ;)

    YanıtlaSil
  3. eeeee, şey; Master - Padawan ilişkisi kurmakta Yalçın'ın üstüne yoktur, örneğin bana ilk o öğretmeye çalışmıştı otomobil kullanmasını... (Şu anda ehliyetim var ama hala kullanmasını bilmiyorum, o ayrı.)
    :))

    "17 yaş fotomu" kaldırıp daha güncel bir tane koyayım dedim. 1,5 aylık sakallı fotoğrafım iyi bir seçim oldu :)

    YanıtlaSil