1 Haziran 2005 Çarşamba

yaz geldi mi gelmedi mi?

Bu kadar bunaltıcı bir hava olmasına rağmen niye hâlâ havalar ısınmıyor, güneş açmıyor anlamıyorum. Bir de blog girişlerime hep 'havadan sudan' bahsederek mi başlıyorum?

Takip ettiğim bloglarda gördüğüm ortak bir nokta:
Nelerden bahsedersek bahsedelim, bir süre sonra mutlaka şikayet duvarı gibi bir hal alıyor mecramız. Öğrenciler derslerinden yakınmayı, çalışanlar işlerinin çokluğundan zırlamayı tercih ediyor. Tam "çok işim var" diye bir şeyler yazacaktım, oradan aklıma geldi bunlar.

Sevgilimin sağlığı çok iyi değil. Dün çok endişelendim onun için. Çok büyük bir özen göstermek, onu olabilecek en huzurlu ve mutlu bir şekilde tutmak istiyorum. O hiçbir şeyi dert etmesin, kafası sapsakin olsun istiyorum.

Şrek 2'yi seyrettim. Güzeldi. İlk filmi sevmemiştim o kadar, bu daha komikti sanki.

Dağınık bir kafam. Heyecanlı bir bünyem var. Ablam bu geceyarısı Kanada'ya uçuyor.

2 yorum:

  1. Vallahi burda 1-2 kez gitti geldi yaz... Şimdi hava güzel, bunaltıcı da değil.

    Bloglar hakkında bir izlenim.

    YanıtlaSil
  2. şikayet edicem; burnum akıyor :p. Çok geçmiş olsun bu arada.

    YanıtlaSil