28 Kasım 2005 Pazartesi

corpse bride / ölü gelin



Bugün aşkımla İstanbul Modern'e gittik. Girişte iki yetişkin için bilet almak istememe rağmen müze mi sinema mı diye sordu görevli hanımlar. Ben de adıma bilet ayrılmış olması gerektiğini söyledim. Artık biletlerimizi ayarlayan müşteri temsilcisi arkadaşım Yasemin ne dediyse bizden giriş parası de, bilet parası da almadılar. Vaktimiz sınırlı olduğu için müzenin tamamını gezmeyi daha sonraki bir ziyarete bırakmak zorunda kalarak kalıcı sergi bölümünün bir kısmını ve şu an aktif olan Çekim Merkezi sergisinin de ufak bir kısmını gezdik. Müze Dükkanı'nda ve Loft'un işlettiği o inanılmaz manzaralı müze kafesinde birazcık vakit geçirmeyi ihmal etmedik.

Vaktimizin kısıtlı olmasının sebebi Corpse Bride'ı izleyecek olmamızdı. Tim Burton'un son stop motion masalı İstanbul Modern'de gösteriliyor sadece. Film çok güzeldi. Canlıların dünyasi ve ölülerin dünyası öylesine zıt bir şekilde tasarlanmış ve yansıtılmıştı ki, sanki ölüm hayatın asıl gerçek manasıymış gibi bir hisle ayrılıyor insan filmden. Alin Taşcıyan cümleleri için özür dilerim.

Bu arada müzedeki Çekim Merkezi sergisini tekrar ve sakince gezmek için mutlaka tekrar gideceğim Modern'e.

3 yorum:

  1. If I touch a burning candle I can feel no pain
    In the ice or in the wun it's all the same
    Yet I feel my heart is acheing
    Though it doesn't beat it's breaking
    And the pain here that I feel
    Try and tell me it's not real
    I know that I am dead
    Yet it seems that I still have some tears to shed


    :')

    (az daha "pikasso sergisi yok muydu orda yaa" diycektim. sonra hatırladım ki 'rakip' müzede o!)

    [thaumvu]

    YanıtlaSil
  2. o kadar yanlış haberler almışım ki gösterildi ve gösterimden kalktı sanıyordum. meğer 1 Aralık'a kadarmış... sınavlar arasında boğulmuşken gitmek imkansız olacak snaırım 8(

    YanıtlaSil
  3. Evet evet, görüyorum. Sosyal insanlar var. Dunya sadece okuldakilerle sinirli degil.

    YanıtlaSil