10 Aralık 2005 Cumartesi

Cumartesi Konserleri


Bu akşam işlerimi bitirip yetişebilirsem özel bir konsere davetliyim. Davetli olmam çok özel bir durum değil gerçi, konserin sponsoru benim müşterim olunca, ben de konserin tüm tanıtım ve iletişim faaliyetlerini ayarlayan ekipte olunca orada bulunmam doğal tabii. Yetişebilirse Aygül de benimle birlikte gelecek, yoksa ben yanlız gideceğim. Konserden erken gidebilirsem SSM'ye, Picasso'yu da gezmek istiyorum. Geçen gidişimde hiç bakacak vaktim olmadı çünkü ne yazık ki... Ekte konserlerin tüm tanıtım işlerinde kullanılan tasarımı görebilirsiniz, çellonun fotoğrafını çeken sanatçı Azmi Dölen.

Hermitage Oda Orkestrası Piazzola'dan yorumlayacağı şarkıya geçince blogumun izleyicisi siz arkadaşlarımı da anacağım.

2 yorum:

  1. piazzolayı analım hep birlikte. libertango!!

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle Libertango! :) Polanski'nin guzel filmi Frantic'te Grace Jones'un yorumladigi bir versiyonunu dinlemis ve melodiye asik olmustum yillar once. Malatya'daydim o zamanlar ve ne internet vardi, ne de peer2peer. Sarkinin adini guclukle ogrenmeyi basarmam, ardindan bir sekilde sarkiyi edinip dinlemem kolay olmamisti. Dun aksam yayli sazlar o muhtesem girisi calmaya basladiginda bir an zevkten kendimden gectim ve gozlerimi kapatip Aygul'un eline simsiki yapistim. Alexei Utkin yonetimindeki orkestra gercekten de cok iyiydi.

    YanıtlaSil