21 Şubat 2006 Salı

kar


Kartalkaya'da kar. Dikkatli bakarsanız soldaki teleskilerin yanında dev bir Ford logosu görebilirsiniz. Ford kayak hocalarının kıyafetlerine de sponsor olmuş. 4x4 araçların imajı için çok yerinde bir branding.

Dağda telesiegelerin arkasında da Petrol Ofisi'nin -20 derecede donmayan dizelinin açıkhava uygulamaları vardı. Bir de Cardfinans'ın karfinans şeklinde bilerek hatalı yazılmış esprili uygulamaları.

Kayak merkezlerinde ortama özel yapılan uygulamalar hem eğlenceli, hem de etkili olabiliyor. Yaratıcılık için heyecan verici bir mecra. Tabii bu konuda Avrupa'daki merkezlerde yapılan uygulamalara yetişmemize daha çok var. Evian'ın amerikan servisleri, PS2'nin pist haritaları... Çok ciddi zaman ayırıyor orada ajanslar ve müşteriler kayak merkezleri reklamları için. Darısı başımıza.

1 yorum: