25 Haziran 2007 Pazartesi

Gelişmeler

2003 Ocak'tan beri çalışmakta olduğum ajansım Rpm Radar'dan ayrılıyorum. Temmuz ayından itibaren karım Aygül'ün yeni mecra bölümünü başarıyla yönettiği iletişim ve tasarım ajansı Dreambox'ta müşteri ilişkileri, yeni projeler ve idareden sorumlu genel müdür yardımcısı olarak göreve başlıyorum. Dreambox ailemizin şirketi oluyor yani :)

İtiraf etmem gerekir ki Rpm'den ayrılmak zor... Öte yandan hayatımın akışında buradan ayrılmam için en doğru zamanın şimdi olduğunu da hissediyorum. Yeni yerimde ve görevimde hem kişisel gelişimim, hem de sektöre katkımın daha büyük olmasını arzuluyorum.

Bundan böyle yalcin(höt)dream-box.tv adresinden ulaşabilirsiniz bana.

2 yorum:

  1. yıllardır aynı mail adresini listemde tutmaya o kadar alışmışım ki, herhalde bu tarih tanışıklığımızın başlangıcına denk gelmekte, post'u okuyunca ben kendimi bir tuhaf hissettim.tuhaf bir şaşkınlıktayım itiraf etmek gerekirse 8)

    yalçın'cığım dilerim seçimlerin, emeğin, yeteneğin ve zaman sana her şeyi umduklarının üstünde getirir...
    bol şans ;)

    YanıtlaSil
  2. Bu sene bircoklari icin degisim senesi sanirim. Schumi'siz de ilk sene.

    YanıtlaSil