Alfa Romeo, Mi.To için her türlü viral yöntemi güzelce uyguluyor. Bu video yeni yayınlanmış. Videoda Mi.To'nun detay hatlarını gizleyen bantlarıyla yaptığı bir orman etabını sanki bir video oyunuymuş gibi izleyebilirsiniz. Mi.To burada gerçekten çok hızlı ve yola hakim bir görüntü çiziyor.
Bu deneme sürüşünü videonun yapımıyla ilgili ayrıca bir video daha yayınlandı:
Mi.To'nun resmi blogu da açıldı. Bu resmi blogda Meet Mi.To adında bir kampanya düzenleniyor. Alfa Romeo, Mi.To'yu dünya basınından da önce bazı hayranlarına gösterip tanıtım yapıyor. Kayıt yaptırıp giriş yaptıktan sonra bu şanslı kişinin neden siz olduğunuzu açıklayan bir kısa metin yazıyor ve kampanyaya katılıyorsunuz. Blogun adresi:
alfamitoblog.it
Bu da kampanyanın tanıtım videosu:
Bu videoda da Alfa Romeo pazarlama direktörü Sergio Cravero Mi.To isminin nasıl koyulduğunu anlatıyor:
Videoların İngilizce versiyonlarını koymak yerine sadece altyazıyla yetinmeleri oldukça zekice bir hareket olmuş. Fiat 500 lansmanını takip eden (aslında Grande Punto'yla başlamış olan) bu yeni dönemde Fiat Grubu (Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati ve Ferrari) daha önce hiç olmadığı kadar İtalyan kimliğiyle hareket edecek artık. İtalya'nın en büyük halkla ilişkiler ajansı Karla Otto'dan bir arkadaşım da bu eğilimi doğruluyor.
one miss otto is world's most powerful fashion pr, dahling...
YanıtlaSil:p
zart zurt kapatılan bir siteden embed edersen olacağı budur.
YanıtlaSil-uçman